کاور مبل ژلاتینی چیست؟
کاور مبل ژلاتینی چیست؟

کاور مبل ژلاتینی چیست؟

کاور مبل ژلاتینی گزینه‌ای بسیار مناسب برای نگهداری از انواع مبلمان و جلوگیری از ضرورتتعمیر مبل در فواصل زمانی کوتاه است؛ مخصوصا آنهایی که کمتر در خانه‌تان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با نگاهی کوتاه متوجه می‌شویم که مواردی مانند قیمت پلاستیک کاور مبل، خرید اینترنتی کاور مبل ژلاتینی، قیمت طلق کاور مبل، قیمت کاور ژله ای مبل سلطنتی و… اخیرا در اینترنت بسیار مورد جستجو قرار می‌گیرند و خرید اینترنتی کاور مبل ژلاتینی نیز افزایش یافته است.

احتمالا یکی از دلایل چنین محبوبیتی این است که کاور مبل ژله ای در عین نگهداری از مبلمان، رنگ و طرح آنها را نمی‌پوشاند. در این مقاله خواهیم دید که کاور مبل ژلاتینی چیست و به نکات پیرامون آن می‌پردازیم.

کاور مبل ژلاتینی چیست؟

قبل از پرداختن به مزایای روکش مبل ژله ای بد نیست بدانیم که کاور مبل ژلاتینی چیست؟ برخلاف روکش‌های پارچه‌ای، قدیمی و هماهنگ با پارچه مبل، کاور مبل ژلاتینی (که به آن کاور مبل ژله ای و روکش مبل ژله ای نیز می‌گویند) جنسی شفاف داشته و ظاهری شلوغ به فضای شما نخواهد داد. این کاور از جنس پلیمر شفاف و انعطاف‌پذیر PVC است که با نوار دوزی کاملا اندازه مبلمان دوخته می‌شود.

شناخت مزیت‌های کاور ژله‌ای مبل و استفاده از آن تا حدودی درصد ضرورت و نیاز به تعمیر مبل چرم و دیگر مدل‌های مبلمان را کاهش داده است.

قیمت کاور مبل ژلاتینی چقدر است؟

یکی از مسائل مهم برای کسانی که قصد خریداری کاور ژله ای برای مبل خود را دارند، هزینه آن است. عدد دقیقی را نمی‌توان برای قیمت این روکش درنظر گرفت؛ زیرا برای مثال قیمت کاور مبل ژلاتینی در کرج با قیمت کاور مبل ژلاتینی در شیراز متفاوت است. موارد دیگر از جمله میزان شفافیت و استحکام نیز در تعیین قیمت پلاستیک کاور مبل یا قیمت طلق کاور مبل و قیمت کاور ژله ای مبل سلطنتی نیز تاثیرگذار هستند.

البته با وجود رواج خریدهای اینترنتی، خرید اینترنتی کاور مبل ژلاتینی و کاور مبل آماده متداول‌تر از قبل شده است و بررسی سایت‌های فعال در این حوزه می‌تواند در برآورد قیمت پلاستیک کاور مبل و همچنین قیمت کاور مبل به شما کمک کند.

کاور ژلاتینی

بررسی مزایای کاور مبل ژله ای
در ادامه مزایای کاور مبل ژلاتینی را بررسی می‌کنیم تا ببینیم آیا واقعا بهتر است از این نوع روکش به جای روکش‌های قدیمی استفاده کنیم یا خیر.

1. محافظت عالی کاور مبل ژله ای از مبلمان
استفاده از یک محافظ خوب برای مبل نه‌تنها عمر آن را افزایش می‌دهد، بلکه هزینه تعمیر مبلمان را نیز کاهش می‌دهد. روکش مبل ژله ای انتخابی بسیار هوشمندانه برای نگهداری از مبلمان‌تان است. این روکش مانع از جذب آب، انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها و گرد و غبار توسط مبل شده و جلوی هرگونه نگرانی را خواهد گرفت.

2. پوشیده نشدن طرح مبل توسط روکش مبل ژله ای
مطمئنا شما نیز دوست ندارید مبلمان زیبای خود را با یک پارچه‌ی یک رنگ و بی‌روح بپوشانید؛ مخصوصا اگر ترکیب رنگ مبل خود را با وسواس و تحقیق انتخاب کرده باشید. انتخاب کاور مبل ژلاتینی به‌عنوان روکش به سادگی این مسئله را حل می‌کند. کاور مبل ژله ای علاوه بر محافظت از مبلمان شما، طرح و رنگ آن را به‌عنوان عضوی مهم در دکوراسیون خانه‌ی شما نخواهد پوشاند.

3. سهولت در تمیز کردن کاور مبل ژلاتینی
همان‌طور که در ابتدای لیست گفتیم، کاور مبل ژلاتینی ماده‌ای را جذب نمی‌کند و از خود عبور نمی‌دهد. همین مسئله باعث می‌شود تا درصورت نیاز، شما بتوانید روکش مبل ژله ای خود را به سادگی و تنها با یک دستمال یا حوله مرطوب تمیز کنید.

4. ضدآلرژی بودن روکش مبل ژله ای
جذب نشدن گردوغبار، شوره سر، سایر ذرات موجود در فضا و… توسط کاور مبل ژلاتینی مزایای دیگری نیز دارد. برای مثال اگر شما حیوانات خانگی داشته باشید، احتمال چسبیدن موی آنها به روکش‌های پارچه‌ای بسیار بالاست و جدا کردن و تمیز کردن آن نیز دشواری خاص خود را دارد. اما درصورت استفاده از کاور ژله ای برای مبل این مشکل نیز حل خواهد شد. این مسئله برای خانواده‌هایی با کودکان خردسال یا افراد دارای حساسیت می‌تواند بسیار مفید باشد.